3 Mart 2012 Cumartesi

sinerji notebook tamiri notebookdepo olayı

Yedek pil Dell dolardan  ​​olduğu, bu yüzden ancak, yeni bir şeyler almak için daha fazla dolar kazandırdı. Buck87 - Ben bir mobil bilgisayar pil elektrik pazarlama web kendisini daha az güç olarak bilinen keşfetti. Ancak, önemli, ama önemli olan beni öldürebilir. Dell Pil Dell UD265 InSwap sinerji notebook tamiri sadece pil hücreleri değiştirmek diyor. Sadece Dell Mobil Bilgisayar kullanabilirsiniz. Off-marka yayınları kullanarak sadece anahtarı piller, benim PC patlayabilir ya da bir şey? Ya da belki bu Dell'den ürün alabilirsiniz bakım sağlamak için tek yoldur? Buna ek olarak, İnternet bağlantısı olan bilgisayar mağazası web sitesi (benim bilgisayar vurmak için kablosuz değil çünkü) 2 yıl garanti uzun pil kadar en iyi yolu gibi görünüyor sağlar. Dell güç veya AC çıkışına bir garanti değildir. Belki de herhangi bir şekilde herhangi bir para değil yapmak ve sadece herkesin yarısı için insana yakışır iş veya yedek pil ve adaptörleri sinerji notebook tamiri oluşturmak için gelmek zorunda çünkü. Ben Dell'den herkes Dollar70 yeni bir adaptörü satın almanız gerekir - bu olabilir nihayet birkaç yıl önce bir dizüstü bilgisayar sinerji notebook tamiri satın olması nedeniyle benim zamanım. Bu bilgisayarınıza bağlanan sonuca ek olarak. Genellikle, benim mobil bilgisayar masa etrafında yerleştirilir, sırf - Ve hayır, ben eskiden ne harap, istinat duvarı çekeceğim. Ve aynı sorun hakkında şikayet Dell'in web sitesinde birçok görüş vardır, Dell doğru ve, tasarım ve stil bir sorun garanti düşünmelisiniz. Benim garanti 06 bağımsız uzar, ben çok da  ilgilenmiyorum öyle. Bu değeri. Şimdi anlıyorum ... Hey elektrik pilleri çeşitli markalarda bir yer var, ama eski bir güvenli evinde güç kaynağı tutmak. :) Bir şey dizüstü bilgisayarınıza olursa, beklenen edilebilir pil gücüyle, en azından, ortak ticaret adını ve önce sadece primer onarım kaldırabilirsiniz. Diğer bataryaları ile bir dizüstü üretici garantisi emin değil, çünkü benim nedir işim gösterilmesine rağmen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder